Klachtenregeling
Alle medewerkers van Fysiotherapie Olst doen hun uiterste best om hun werk zo goed en nauwkeurig mogelijk uit te voeren. We willen namelijk graag dat u tevreden bent en blijft.
Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Laat dit dan weten aan uw behandelaar. Uw ervaring is voor ons belangrijk, het helpt ons om u als onze cliënt tevreden te houden en zo nodig onze zorg te verbeteren. Mocht u zich niet voldoende gehoord voelen, dan kunt u bij één van onze baliemedewerksters een klachtenformulier vragen.
Te allen tijde zullen wij van Fysiotherapie Olst eerst proberen om uw klacht intern te behandelen en zo mogelijk op te lossen. In een gesprek zullen wij er alles aan doen om tot een oplossing te komen die beide partijen een tevreden gevoel geeft.
Mochten we er samen niet uitkomen, dan is het mogelijk om de klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Fysiotherapie. Deze instantie is bevoegd tot het geven van een bindend advies, een eindoordeel, waar beide partijen zich aan moeten houden. Op defysiotherapeut.com staat onder het kopje ‘geschillen’ meer informatie over het indienen van een klacht, u kunt daar ook een klachtenformulier downloaden. U als patiënt kunt ook telefonisch contact opnemen met het KNGF voor informatie en vragen over deze regelingen op 033 - 4672900 (maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur of via mail klachtenregeling@kngf.nl.